Godmorgon bloggen.

Godmorgon :)
Jag hoppas alla ni blogg läsare mår bra!?
Ska ni hitta på idag?

Vaknade för en någon timme sedan.
Är lite halv vaken.
Kollar på tv men snart ska jag äta frukost.
Idag kommer min gudmor att vara hos oss hela dagen idag tror jag så det blir kul.
Fyller år om 6 dagar.
Längtar så mkt.
Haha det pirrar i magen när jag tänker på min föddelsedag ;)
Dagen kommer snart så det är bara vänta några dagar till.
Har inte shoppat på flera veckor, själv kan jag inte fatta att jag har stott ut med det?!
Jag är ju så klantig i fredags var olivia hos mej gissa vad som hände?
Jo jag glömmde mina nycklar i hennes väska haha.
Hoppas jag kan komma hämta dem eller om hon lämnar dem.
Det är jätte fint väder och varmt ute hoppas jag hinner med att vara med en kompis idag med.
Så så här ser hela min dag ut.

Söndag den 9 agusti.
Äta frukost.
Göra mej klar inför dagen.
Min gudmor kommer idag så det blir roligt.
Kanske träffa en polare.

Hejdå.
Puss puss :)

Kommentarer
Postat av: Livet som homo

sv: tyvärr så kan du inte får det gratis.

2009-08-09 @ 13:03:39
URL: http://livetsomhomosexuell.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0