3 december

HejsanHoppsan alla underbara blogg läsare! ;D<3
Idag är det 3 december JIPPIE,ännu en dag minder till julafton.
Är helt överlycklig att det äntligen är jul och vinter,tyvär är det ingen snö här
hos mej! Men man får ju hoppas att det kommer eller hur?!
Idag vaknade jag klockan kvart i 7,fast jag somnade om igen.
Jag är ju så duktig att jag glömmer ställa alarmet på 7 igen eller 10 i sju,så jag försov
mej till 5 över halv 8.Eller det var det jag såg på klockan när jag vaknade helt kanske
inte exakt då med det var iallafall det jag tror att jag såg (INVECKLAT)! xD
När jag hade gått upp gjorde jag mej i ordning inför dagen.
Jeans - Lindex/Kapphal
Linne - H&M
Kofta - H&M
I skolan hände ingenting speciellt förutom att på Hemkunskapen för grupp B
så spyde en kille i våran klass.
Svante sa åt han att han skulle gå hem för han var jätte varm (STACKARN)

Nu kommer pappa hem hinner inte skriva mera!
Puss o kram :D<3


Kommentarer
Postat av: Josefine -våratliv, i min blogg

sv på kommentar : Tack så väldigt mycket!:)

2009-12-03 @ 17:21:52
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad bra! :D Jo jag har haft en jättebra dag!

2009-12-03 @ 17:28:59
URL: http://helendesiree.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0