Söndag

HejsanHoppsan alla fina och underbara blogg läsare! :D<3
Hoppas att ni mår bra idag?!
Jag mår väl helt okej, men det har hänt mkt under den här veckan.
Kan säga att den här veckan har varit jobbig förutom en sak som jag
är överlycklig över...
Yees så här ligger det till Glairty är tbx på bloggen ska faktis börja blogga
igen hade tänkt sluta,fast har ju inte sakt någonting till er men tänkte skriva
ut det på bloggen men så blir det inte alltså jag är TBX!!
Vad har ni gjort idag?
Jag själv har inte gjort så mkt varit hos några bekanta och haft det mysigt.
Så det var roligt och i morgon ska jag ta andra dosen av SVININFLUENSANVACCINET.
Stavning på det där sista ordet, HAHA?!
Är på hel flummigt och bra humör nu tills jag kom på att jag måste tvätta mitt hår
och det tar drygt 20-35 minuter eller längre JOBBIGT eller hur?!
Imorgon ska jag till pappa också det är pappa vecka,ska bli roligt :)
Juste glömmde berätta en sak det är en liten jobbig Skitunge som går i 4:an.
Hon härmar mej och Niqole (Sommarfreaket.blogg.se)....
Nu ska jag se om duschen är ledig,vi hörs imorgon!<3



Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0