09-11-09

Hej bloggen :)!
Idag vaknade jag runt klockan 06.45 - 07.15.
Sen gick jag upp och gjorde men klar inför dagen, efter det åt jag frukost.
Till lunch blev det korvstroganoff med ris det var super gott ( Enligt mej iallafall x D )
Sen hade vi lunch rast, på häslopromenaden gick jag med Sofia.W vi hade faktis väldigt kul.
Haha jag tror nog att vi glömmde bort att vi gick för vi snackade om så mkt olika saker.
Kommer inte ihåg vad klockan var men idag tog vi svinifluesan vaccinet ( Stavning?! )
Jag började gråta innan men sen slutade jag att gråta och fick sprutan jag vet det låter
töntingt men hallå det gjorde ju faktis ont?!
Niqole och Jozzeh grätt efter åt för dem tyckte det gjorde ont tyckte super mkt synd om dem.
Jag kunnde tyvär inte krma om dem för dem hade ju ont i armarna eller iallafall i en av dem.
Uuuucccssshhh det gör super ont nu efter åt :((
Just nu kollar jag på TV och snart ska jag äta middag.
Det blir Ris eller potatis , Lax , sås :)
Är på flummhumöör xD < 3

Heejdå puss och kram < 3
I no you love me xD < 3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0