Dålig uppdatering



HejsanHoppsan alla underbara blogg läsare!
Kan väl säga på en gång förlåt för min dåliga uppdatering dem senaste dagarna!
Sen onsdags har jag faktis inte bloggat så mkt,det är för att jag inte har haft så mkt tid
nu den senaste veckan.I måndags och tisdags hade jag tid för då var jag hemma
men nu på dagen har jag faktis ingen lust att skynda mej hem bara för att sätta mej
framför datorn!Då vill jag ju såklart bara vara med kompisara som ni nog förstår.
Men iallafall hoppas att ni mår bra idag :)
Idag vaknade jag tidigt som vanligt hihi tror nog ni förstog det.
Gjorde mej i ordning inför dagen och sen gick jag till skolan men innan jag gick
till skolan sa jag HEJDÅ till min pappa och mina två hundar Ricki och Rösti för att
det jag skulle till min mamma idag! Saknat mamma jätte mkt och ville självklart gå
till henne men saknar mina hundar och min pappa redan nu...
Efter det gick jag till skolan när jag kom till skolan kom jag 5 minyter försent men det
var jag inte ensam om Sofia.W (Min kompis) kom också försent.
Gjorde klart min *********** hihi :D
Vi hade simning i skolan idag också ganska kul mmen ändå jobbigt...
Haha  då kom jag också försent till lunchen för vi hade lunch efter det.
Gick hem med Jozzeh efter skolan först gick vi till TB med Svante,Samuel,Fhilip,Melvin.
Men sen gick vi hem till mej (Till mej och pappa).
Vi snackade om skit mkt och, vi snackade lite om personliga saker!
Vi hade jätte roligt, kan verkligen snacka om allt med henne.
Sen gick jag till min mamma och mej.
Är här nu och lyssnar på musik och bloggar :)



Pussar och kramar// Glairty :D<3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0