Hejsan fina läsare!

Hejsa fina läsare!
Idag vaknade jag klockan 07.00.Jag har djurskötarkurs (Stavning?!).
Jag ska nog säga det med engång det är så tråkigt vist lite var ju roligt men verkligen
typisk att Alexandra var sjuk :( Men aja haha livet går ju inte under bara för det!
Så jag har varit ute hela dagen.
Efter skolan så skulle Josefin prova att ta sprutan igen men vad tror ni?
Självklart vågade hon inte men vadå låt henne få ta sin tid men faktis lie löjligt hon har typ gått
ditt 5-6 gånger och fegat ur...
Efter det skulle jag och Jozzeh hem med varandra men hon ville ine gå till mej så båda gick
till sig själva men det var nog ganska bra för jag har haft jätte mkt huvudvärk och varit trött och sånt!
Det är därför jag inte har bloggat tidigare i dag..
Men nu vet ni att jag lever iallafall : )

Livet är bara rena skiten inget är som det ska nu ... <3

Pussar och kramar // Glairty <3

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

2009-11-15 @ 02:42:07
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0