LÖRDAG



HejsanHoppsan alla fina blogg läsare :)!
Bjuder på den här bilden, kanske lite tidigt med God jul men hittade ingen annan.
Hoppas iallafall att ni mår bra idag?!
Mår faktis väldigt bra idag igenfört vad jag har gjort tidigare i veckan, men det
är ju självklart att man också mår lite bättre på helgen.
Då kan man sova ut hur mkt man vill men när skolan kommer så måste man gå
upp klockan sju eller någontign JOBBIGT!!!!!!!!!!!!
Idag är det lördag och det skit skönt vem gillar inte lördagar egentligen?
Vad ska ni snyggingar göra idag då?
Jag sjäv ska sitta barnvakt åt min urgulliga kusin Stella idag men min mamma och
min låsas pappa, det ska bli jätte roligt!
Stella är så himmla söt och snäll och hon är alltid glad världens gulligaste bebis.
Just nu så håller jag på att fixa mej och lyssnar på ta mitt hjärta för alltid med Denbo.
Han sjunger så himmla bra älskar den låten ;D
Men nu ska fortsätta att lyssna på musik och blogga och göra mej i ordning!
Hare bäst alla blogg läsare.

Pussar // Glairty :D<3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0