Tisdag :)



HejsanHoppsan alla fina och underbara blogg läsare! :)<3
Det är jag och www.iwilldoitonmyown.blogg.se (Niqole och jag på bilden)
Idag vaknade jag tidigt som jag alltid gör.
Vaknade klockan kvart i 6.
Fast låg kvar i sängen till kvart över 7.
Hoppas att ni mår bra idag, jag själv mår ganska bra idag.
I skolan har jag varit med Niqole hela dagen vi har haft ROLIGAST.
På hemkunskapen gjorde vi Pannkakor (MIN BLEV ABSOLUT INTE GODA!)
Vi har haft jätte roligt vi gick också hem med varandra.
Under dagen så har jag och Niqole : Gå till Niqoles kör ( Jag tittade bara på), fotat,
Niqole köpt Julklappar och jag köpte 3 föddelsdags presenter till Mammisen.
Grattis till mamma i förskot, hon är självklart världens BÄSTA mamma.
Efter det gick vi hit och slog in presentera MINA ALLTSÅ.
Just det innan vi gick till mej så gick vi ner till donken Niqole ville köpa en mellan Pommes.
Nu har hon precis gått hon skulle hem och äta middag tror jag det ska jag också göra!
Så nu ska jag alltså äta middag ( Äntligen är super hungrig)
Det blir köttfärssås och pasta MUMSENS som alltid!
Vi hörs snart då!<3


Kommentarer
Postat av: ♥ Ninni ♥

Vi är bara finast, eller hur gumman?<3<3<3<3 (k)

2009-11-24 @ 19:29:06
URL: http://iwilldoitonmyown.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin blogg :)

2009-11-24 @ 21:27:44
URL: http://jozzehsfoto.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0