4e januari 2010

HejsanHoppsan alla fina blogg läsare! :D ♥
Hoppas att ni mår bra idag?! Det gör iallafall jag hehe. Idag åkte min mamma och min styvpappa till U.S.A!
Stackars mig som inte fick följa med, men det var deras bröllopsresa och på bröllopresor ska ju inte barn följa med.
Saknar mamma och Johan (Min styvpappa) hur mkt som helst men dem kommer hem om 2 veckor igen lång tid men jag klarar mej nog,såklart jag gör!Kommer kunna ringa mamma någon gång då och då och kunna mejla och sms:a henne så det blir väl bra haha...! Vad har ni blogg läsare haft för er idag då? Jag själv gick upp klockan 03:00 för mamma och Johan var tvunga att vara vid flygplatsen redan vid 04:30 så då var vi alltså ute i god tid och det var skönt.
Vi var nig där vid ARLANDA redan vid 04:20 - 04:10 och då sa jag hejdå till mamma och Johan det var ganska jobbigt.
För jag ville inte låta mamma och Johan gå men var tvungen att göra det.Annars idag så har jag varit på apoteket,banken,flygfyren (ICA kvantum) med min mammas faster och hennes man.Vi åt middagredan vid 15:00 tiden någon gång då.hade faktis inte ätit någonting innan vi åt middag,jag var helt enkelt inte hungrig!!!
Har nu ikväll dryckit lite julmust och ätit LITE chips,ska ta lite till chips om en stund tror jag.Vad ska ni göra nu ikväll då? Klockan är inte så mkt den är bara 19:47 iallafall nu när jag skriver det haha! ;)
Just nu chattar jag med min bästa kompis kompis (Haha det blev lite komplicerat!!).
Nu får ni ha det bäst!! ♥

// Glairty! ♥

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0