090517

Godmorgon.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Mina föräldrar ska inte vara hemma idag.
Nu luktar det super konstigt i våran lägenhet jätte konstigt.
Är faktis lite rädd man vet ju inte vad det kan vara.
Hoppas att det inte är någonting farligt.
Nu ska jag kolla lite på tv men jag kommer skriva senare också.

Jag kan berätta att jag ska börja skriva minst två-fem inlägg varje dag.
Det ska bli ganska kul att börja göra så många inlägg.
Kenzas och Kissies bloggar är så fina beundrar deras bloggar jätte mycket.
www.kenzas.se & www.kissies.se .

Jag skulle behöva några tips hur jag ska ha min design den här gången.
Ska jag ha blåt och vit eller kanske grönt och vitt.
Jag vet inte hur jag vill ha min design skulle vara jätte gulligt om ni kanske skulle vilja ge mej några tips ;)
Om någon också vill fixa min design åt mej så får ni jätte gärna göra det.
För jag själv är inte alls duktig på designer kan jag säga.

Puss puss<3 :)


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

sv: tack :)



Jag gör hela designer för bara 30 kr :)

2009-05-17 @ 10:37:36
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: EMELIE

okej =) skriv ett mejl till mig på ejleme_@hotmail.com där i skriver du ditt användarnamn och lösenord, och så kan jag se vad jag kan göra :) ifall de är några speciella bilder eller något du vill ha med i headern eller som profilbild så bifogar du dem i mejlet! :)

2009-05-17 @ 11:51:35
URL: http://ewragne.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0