Ålandsfärjan.

Tjenare <3
Jag han tyvär inte skriva i går för vi fick gå upp klockan sju.
Det är ganska tidigt så jag orkade helt enkelt inte skriva ett inlägg.
Fasst jag gör det i dag istället.
Gårdagen var ganska lyckad!
När vi gick på färjan så hade vi en hytt.
Jag och Nikita spelade på en maskin som det inte var 18 års gräns på hela dagen.
Det var också många som var fulla där.
Så när vi skulle åka med färjan tillbaka till svergie kommer en kille fram till min låsas pappa,
och tar armen runt honom så vi gick ner en trappa och sa till att han var dyngrak.
Har inte så mycket mer att säga.

Puss på er alla<3


Kommentarer
Postat av: EMELIE

ja de skulle jag väl kunna göra =) beror lite på vad du har för önskemål =)?

2009-05-17 @ 09:28:19
URL: http://ewragne.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0