Ingen rubrik.

Tjena =)
Idag slutade jag klockan 20 i 2 fasst jag skulle sluta 10 i 2.
När vi slutade gick jag och Nikita och hoppade studsmatta.
Sen ringde vi några kompisar som också kom ditt.
Efter det var vi på till Nkita men vi stanade upp vid ett berg.
Vi kanske satt där i en halv timme.
Man såg hela ip och lötsjön.
Vi var tvungna att gå sen för Nikita skulle hämta en kjol hemma hos henne.
Hon skulle också ha duschat hemma hos sej men hon duschade nyss hemma hos mej.
Nu så fixar hon lite med sina saker för hon ska sova hos mej.
Vi ska gå upp klockan 5.00 i morgon för vi ska åka ålands färgan.
Hoppas ni får en mysig fredag!
Jag och Nikita ska ha roligast i dag ;)<3


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Taack =)

2009-05-15 @ 18:06:55
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: LoEm

Ser du min nya design? Vad tycker du om den ?

2009-05-16 @ 23:45:39
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0