Plugget

Hoppas att ni mår bra!
Haft en bra dag?
Plugget som vanligt idag.
Kom lite försent för jag glömmde mitt lås till min cykel.
Inte alls så bra att komma försent fasst som tur var blev inte våran lärare sur.
Vi hade idrotts dag.
Så vi gick till ursvik var 6 olika saker man skulle göra.
Vi kom näst sist på orientering.
När vi slutade cyklade jag och Alexandra lite sen gick vi hem till mej kanske 10 minuter.
Hon var tvungen att gå hem klockan 4.
Men jag var med henne och Josefin och Niqole klockan 4 tror jag om jag mins klockan rätt.
Käkade pizza till middag.
Det var super gott =)
Mina hundar ligger brevid mej nu eller nedanför mej hehe.
Ska kolla runt lite på olika bloggar och lite kändis skvaller var länge sedan jag bloggade om det.
Gjorde de på min föra blogg.
Kanske ska börja med det vem vet.

Pussar från eran Sofia <3333 =)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0