Hemma nu!

Heej bloggen nu har jag äntligen kommit hem från shoppingen!
Som sakt jag skulle ju lägga upp bilder men kom på att min kamra är på min
farfars land glömmde den där i sommras kanske i augusti :S
Men iallafall jag köpte en kofta två t-shirtar och ett lipgloss.
Så jag är super nöjd ska äta gryta om en timme ungefär och just nu ska jag bara
ligga och slappa i sängen och kolla på något pogram ( REPRISER ) hihi just nu
är det bara repriser på TV men tycker det är kul ändå!!!!
Vad ska ni göra nu då ;)?
Vad har ni gjort idag fina blogg läsare?

Puss och Kram // Glairty :)<3

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Ja jag vet, jag vill ha allt :(

2009-11-15 @ 20:01:01
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0