Sjuk idag!




HejsanHoppsan alla fina blogg läsare! :)<3
Hoppas att ni mår bra idag?
Jag kan säga på en gång att jag inte alls mår bra!!!!!!!!!!
är hemma från skolan idag igen för att jag har ont i halsen och kan
knappt prata sen är jag förkyld...
Det började i söndags hihi man hörde inte att det var jag på rösten lätt
som någon ******** haha ;D
Idag ska jag blogga jätte mycket och kanske kolla på 2 filmer eller någonting.
Kan faktis inte gör så mkt idag är ju sjuk och det är väldigt jobbigt!
Vad ska ni hitta på idag?´
Hoppas iallafall att ni kommer på någonting roligt att göra idag!
Kommer ni ihåg att jag hade målat naglarna igår?
Det kommer bilder på dem senare idag och mina nya kläder från i söndags
när jag shoppade i Nacka forum.
Och så kommer det självklart bilder på hundarna senare idag och bild
på någon film ifall vi ska sen någon ;)
Ska snart äta frukost antagligen och svara på komentarer!

Pussar och Kramar //Glairty :)<3

Kommentarer
Postat av: natta

tack du!

åhnej sjuker?? :/

2009-11-17 @ 11:02:24
URL: http://natalies.se
Postat av: Bloggen om Film

sv. aaw.. tack :)

2009-11-17 @ 11:05:38
URL: http://timeforpopcorn.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0