Inte till gång till datan i helgen ...

Jag kommer tyvär inte ha till gång till någon dator i helgen.
Eller jag skulle kunnn aha tillgång men mamma vill att jag inte ska använda datorn i helgen?!
För vi ska till min mammas moster och så ska vi sova över där.
Men det ska iallafall bli väldigt roligt.
Vi har ju haft höstlov och jag har inte shoppat eller någontign.
Hihi jag var i solna cetrum med Josefin i onsdags men vi shoppade ingenting.
Men i morgon ska vi åka finlandsfärjan ( Ska bli roligt ).
Då har vi ju allafall hittat på 2 saker * Åka till mammas moster,finlandsfärjan *
Iallafall idag vaknade jag klockan 07.30 . Ganska jobbigt att vakna så tidigt!
Men jag somnade om till klockan 08.00 istället tror jag så det var skönt ;)
Just nu kollar jag å TV VAKNA MED THE VOICE.
Det är jätte roligt att det är Halloween nu i helgen, allt är så himmla mysigt nu på kvällarna när det blir så mörkt fört. Alltså blir dagarna kortare och det är lite synd annars älskar jag hösten och vintern.
Igår städade jag hela lägenheten alltså jag svabbade golvet , dammsög över allt!
Jag skulle igentligen bara få 60 kr men jag fick 100 kr istället * Tack mamma : ) *
Nu har jag nog inget mer att säga förutom att jag ska ta bort mitt svarta nagellack och måla om!!!!
Jo föresten ska faktis försöka väldigt mkt att börja blogga igen, såg att Niqole hade börjat blogga igen.

/ Glairty ( :


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0