Bilder från 2009

2010 BABY! :D
Bilderna är från 2009 x]
Hoppas att ni kommer orka kolla på alla bilderna!! x)

















Haha det ska stå Sofia!! Sprutade med sprutgrädde på marken innan
sommaren och det är fortfarande kvar ;)










Skrattar alltid fan alltid lika mkt till den här bilden!
Jag hemma hos Niqole innan vi skulle dra till landet, hon gjorde
pannkakor och då passade jag på att leka med sylten ;D







Just nu lyssnar jag på Låten: Down.
Låten är ett mine för mej, lyssnade alltid på den på väg till skolan i september i år.
Då som jag mådde som bäst under en tid!! ;)
Vad gör ni fina blogg läsare då?<3


Pussar & Kramar // Glairty<3


Kommentarer
Postat av: Olivia

vad har du haft för dig idag då ??

2010-01-17 @ 17:35:57
URL: http://liittlemisssunshinee.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0