God morgon.

God morgon.

Igår grillade vi.
Gossade med kaninerna så mycket jag bara kunde.
Vi kom ditt lite sent så det blev fort kalt.
Så vi var bara ute och åt sen gick vi in igen.

Vaknade för en timme sen.
Satt på TV:en och började sappa på alla kanaler.
Det fanns verkligen ingenting att titta på så jag startade datorn istället.
Jag har nog mest bara kollat runt lite på massa olika bloggar.
Kollade på kenzas och Kissies bloggar mest.
Och några andra
Ska till stan senare.
Hoppas att jag hittar något fund.
Vi fikar nog ochså där.
Kramar :D !


Kommentarer
Postat av: Charlie

SV: Jag har haft det bra. Tack för kommentaren!<3<3

2009-04-18 @ 11:08:30
URL: http://absolutchallan.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0