Onsdag

HejsanHoppsan (:
Igår han jag tyvär inte skriva något inlägg.
Så jag kommer skriva om både i går och i dag.

Vaknade tidigt i går.
Då var det dags att gå upp för att göra sej klar till plugget.
Alexandra kom till mej på morgonen.
Vi gick till kyrkan och möte Niqole där.
Sen var det dags att börja skolan för dagen.
Vi hade matte första lektionen.
Sen hade vi rast , efter rasten hade hälften av klassen teknik.
Efter någon lektion kallade Matsalen.
När vi slutade slöjden slutade vi för dagen alltså 13.50
Gick hem med Alexandra skulle gå hem med  Niqole ochså
men vi hade bråkat så gick bara hem med alexandra.

Idag vakande jag tidigt som vanligt.
Plugget kallade ochså som vanligt.
Gick med Alexandra och Niqole till skolan det gör vi alltid.
Vi slutade skolan 14.10
Nikita och Alexandra gick först hem till henne och åt melis
sen gick vi och hoppade studs matta.
Var några andra där men vi fick ochså hoppa.
Dom gick efter en stund.
Så då var det bara jag och Alexandra och Nikita kvar SKÖNT.
Då kunde vi hoppa själva.
Fast vi hoppade bara i 10 minuter för Alexandra var tvungen att gå hem.

Och jag och Nikita hade lämnat väskorna hemma hos henne.

Efter det gick jag och Nikita hem till mej.

Hon gick för en stund sedan.

Så nu är det bara jag och min dator här ;) !


Pussar!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0