Söndag.

Tjenare.
Gick upp jättesent i dag kanske 11.00 eller 10.00 .
Då gjorde jag mej iordning inför dagen.
Tog på mej min canada tröja och mina mörk blåa jenas.
Sen satt jag upp håret i en hästsvans.
Jag ringde alexandra kl 12.00.
Sen kanske halv 13.00 kom hon till mej .
Vi gick ut och hängde lite här och där.
Mina kusiner skulle hämta mej 20 över 14.00 .
Så alexandra gick hem då och jag åkte med mina kusiner till en gymnastik
hall för mina andra kusiner skulle ha upp visning så jag fick följa med.
Det var ganska kul.
Var där i två timmar.Efter det körde dom hem mej.
Ingen var hemma för mamma och Johan handlade på ica maxi men
dom kom hem några minuter efter jag hade kommit hem.
Hoppas att ni mår bra och har haft en trevlig söndag.
Pussar!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0