Dålig uppdatering igår.

Godmorgon alla söta :)
Hoppas att ni mår bra idag!

Går dagen.
Förlåt för min dåliga uppdatering igår men var faktis
på Kolmården med min bästa kompis.
Det var hur kul som helst där vi såg på delfin show
åkte någon delfinbanna och hoppade med en lina på
en studsmatta svårt att förklara.
Vi var också inne på akvaria och vi åkte safari med bilen.
Vi fick slush och en nappklubba och massa annat gott.
Jag och min pappa hämtade min bästa
kompis (Amanda) och hennes bror (Daniel)
kanske vid klockan 10.00 och jag gick upp 9.00
så han inte skriva någonting igår.
Och vi skulle lämna Daniel när vi kom hem inte amanda
för hon har sovit hos mej.
Efter det skulle pappa måla lite hos min gudfar
 så vi kom kanske hem vi 22.00 tiden.
Vi handlade på max och tog med mat därifrån sen
åkte vi till 7eleven och köpte coca cola och chips där.
När vi kom hem så såg vi på en  ny Walander som Amanda tog med.
Vi läste lite innan vi gick och sov så han faktis inte
skriva någonting orkade helt enkelt inte.
Haha vi glömmde att äta chipsen och dricka
 coca colan kom jag på nu.

Just nu kollar vi på PIRATER OF THE CARIBBEAN.
Vi trodde att det var 3:an vet inte varför men det var
1:an så vi ser på Svarta pärlans förbannelse.
Vi har ätit lite jordnätsringar också.
Tror att vi ska gå ner och handla mat snart alltså frukost då.
Min två små gulliga skit hundar ligger här inne i vardags rummet på golvet.
Ska kolla klart på filmen nu missat super mkt.

Puss & Kram :)
// Eran glairty <3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0