Fredag.

Förlåt för min dåliga uppdatering denna vecka!
Snart ska jag gå över till Niqole.
Till hennes pappa bara några gator bort så det går fort.
Idag har inte det hänt så mkt i skolan.
Nikita och Alexandra är fortfarande taskiga och det är ju verkligen inte kul.
Efter skolan gick jag och Jozzan och köpte remar och en fanta och en engery dricka.
Engery drickan var Josefins!
Efter det gick vi först till Svante det var hur många som helst där sen till tonpakren hans
hund badade där haha.
Sen gick vi till Oscar och var där.
Jag och Josefin tog driver bilder där och lånade hans addidaser.
Haha har på mej hans addidas nu.
Tog på mej perfym förut för den lyktade kille haha.
Sen skulle dem gå så då passade jag och Josefin att gå till tonparken igen och ta
mera driver bilder.
Det var super roligt kan man väl säga.
För någon timme sedan var jag Niqole och olivia vid Kyrkan och hängde lite.
Åt mat nyss det var jätte gott.
Ska gå nu!

Puss & Kram // Eran Glairty <3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0