Vaken tidigt...

Godmorgon :)


Min mamma har ingen semester längre så hon gick upp
tjugo i sju.
Fast hon väckte mej klockan tjugo över sju haha.
Ganska skönt att vakna  tidigt.
Idag ska jag till pappa och vi ska shoppa han och jag JIPPIE :)
Vill ha ett par Puss&Kram jeans och vita jeans.
Men självklart massa annat också.
Saknar mina hundar jätte mkt!
Här är bilder på dem :P

Ricki min lilla gullunge < 3


Rösti min lilla andra gullunge!< 3


Snälla kopiera inte!!
Puss & Kram :)
// Eran Glairty < 3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, ja det kanske vi kan göra! :)

Det var ju längesedan!

2009-08-10 @ 08:37:25
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-10 @ 12:21:43

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0