Dålig uppdatering



HejsanHoppsan alla fina och underbara läsare! :)<3
Förlåt för min jätte dåliga uppdatering idag och dem senaste dagarna...
Men jag har haft fullt upp sen i torsdags att handla julklappar.
Hoppas iallafall att ni mår bra idag för det är lördag idag! :)
Idag vaknade jag jätte tidigt redan vid halv 8 men jag somnade om men
efter en halvtimme drygt vaknade jag igen klockan halv 9 och efter det
kunde jag inte somna om väldigt jobbigt men men...!
Efter en stund så vaknade mamma och Johan och då åt vi frukost.
När jag hade fixat mej inför dagen så ringde Josefine och sa att jag skulle komma
ut om 5 minuter eller någonting (För att jag skulle träffa henne).
Alltså hennes mamma och hon hämtade mej med bilen för dem skulle handla
mat och kolla på en väska till Josefine innan vi skulle till solna där vi skulle köpa
julklappar köpte 7 julklappar tillsammans idag 5 i solna och 2 på ICA maxi.
Haha jag vet det låter roligt att jag köpte julklappar på ICA maxi men dem hade
det jag vara ute efter så varför inte liksom? ;)
Iallafall efter vi hade handlat klart i solna så skulle vi hämta mat från Macdonals.
Vi satt i bilen och skulle börja äta, just då tappar Josefine sin dressing och jag säger:
Jag tappade hela hamburgaren.Hahahahah vi höll på att skratta igäll oss.
Det var så himmla roligt, vi hade nog roligast idag helt ärligt.
Jo just det ska berätta om en till rolig sak som hände idag när vi var och handlade mat
på Ö o B innan vi åkte till solna så satte vi igång någon sak som snackade.
Haha det var så himmla roligt för det var en hund och en julgran som började
snacka och dansa.Hunden var roligast för den började vifta med öronen och började snacka HAHA!!!!
Alla kollade på oss,medans vi höll på att skratta igäll oss då också jag fick ont i magen.'
På Ö o B köpte jag lite godis och en stor julmust MUMSENS.
Oj nu börjar det här inlägget bli jätte långt men aja! ;D
När jag kom hem slog jag in några julklappar och sedan skulle jag mamma och Johan till ******.
Där köpte vi 2 saker, efter det gick vi till ICA maxi. Vi har nyss ätit middag.
Just nu sitter jag här och gör världens längsta inlägg (ÖVERDREV LITE).
Nu ska jag svara på komentarer ni får hare bäst!<3



Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0