Söndag



HejsanHoppsan alla fina och underbara blogg läsare! :D<3
Gammal bild men det står iallfall God Jul på den!
God jul alla fina blogg läsare, hoppas att ni har haft en jätte fin och mysig julafton.
Vad fick ni i julklapp då? Jag fick väldigt mkt saker orkar inte skriva dem!
Hoppas att ni mår bra idag det gör iallafall jag.
Vad ska ni göra idag? Jag själv har försökt få tag i någon som vill åka till solna
och gå och shoppa haha för det är mellandags rea just nu!
Men jag har inte fått tag i någon än, men just nu har jag faktis ingen lust
längre att åka och shoppa vill mest bara ta det lungt nu hemma och slappa.
Förlåt för min dåliga uppdatering under dem senaste 2-1 veckorna.
Jag har bara verkligen inte orkat blogga,har haft fullt upp också.
Nu ska jag försöka att blogga lite då och då,så det blir bra!
Just nu sitter jag och bloggar i min säng och tittar på TV.
Det finns 2 tjejer i 4:an som jag blir ganska så arga på haha.
Fast det är bara ena av dem som är så himmla jobbig -.-
Puss och Kram! :)<3




Kommentarer
Postat av: VivianN'

fin bild:)

vad gör du?

2009-12-27 @ 15:25:40
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0