Lördag-Söndag.

Tjenare <3
Igår han jag tyvär inte skriva igår.
Jag kan börja med att skriva om idag!
Idag vakande jag klockan 7 jag var inte alls trött.
Niqoles mamma och hennes syster Angeliqa var också vakna.
Vi kollade klart på en Beck film som vi började se på morgonen i lördags.
Niqoles mamma kom in med frukost.
Jag åt bara en lite macka för jag var inte så hungrig.
Sen började vi kolla på någon annan film vet inte vad den heter.
Fasst vi kollade inte klart så jag fick låna hem den.
Kollade klart på den för en stund sedan, DEN VAR JÄTTE BRA!!!!!!
Har också nyss duscha.
Det var ganska skönt att duscha.
Nu ska min morbror och min kusin Stella komma.
Jag ska också först klä på mej man vill ju inte stå
i en morgonrock när dem kommer.

Jag vaknade klockan 09.30 igår.
Niqole var inte i hennes rum hon var i köket så jag gick också in där.
Hennes mamma höll på att göra frukost.
Medans Niqoles mamma gjorde frukost gjorde jag mej i ordning inför dagen.
Jag åt bara lite vanilj-fil till frukost inte så mycket för jag gillar inte att äta frukost!
Jag vet inte varför men jag är väl en sån som inte gillar frukost.
Sen började vi kolla på en Beck film.
Vi skulle åka till deras landställe.
Eller man kan kalla det en kolonistuga.
Niqoles farmor kom ditt och hennes låsas farfar Lars.
Sen ringde Stephanie mej och frågade mej om jag och Niqole var i stugan.
Jag svarade: Ja det är vi.
Stephanie frågade om hon kunde komma jag sa japp det kan du.
När hon hade kommit kom också Kajsa,Wilma,Sofia.
Men jag och Niqole skulle följa med hennes moster Lena och se när Simba parade sej.
Så dom andra gick!

Orkar inte skriva mera nu men skriver mer senare ;)<3
Puss och hej<3 :)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0