Lykad dag!

Hejsan Hoppsan alla bloggare där ute!
Idag var jag tvungen att gå till plugget som vanligt.
I plugget hade vi matte första lektionen senare hade vi gymnastik.
Vi hade bränboll det suger jag verkligen på.
När vi slutade så gick jag och Niqole hem till henne för att äta melis.
Vi fick skynda oss för vi skulle träffa Alexandra hos mej vi trodde att hon kanske
reda var där och då var det inte så snällt att låta henne  vänta på oss.
Jag hade o´boy kvar så jag tog med o´boyen i deras kopp på väg till mej.
Haha, skämde ut mej lite det är ju inte varje dag man ser någon gå med en kopp med o´boy i.
När vi kom hem till mej så var Alexandra inte där.
Hon skickade sms kan inte komma vi bara varför kan du inte komma.
Hon skev kan inte prata nu.
Sen skickade hon jag måste prata om min höga telefon räkning.
Jag och Niqole gick och köpte lite glass (MUMSENS)
Pappa ringde och sa att han skulle ner till landet för att hämta lite saker.
Jag sa okej kan jag äta hos Niqole pappa svarade Självklart.
Men jag ångrade mej och ringde till pappa och var lite ledsen och undrade om
jag kunde följa med Pappa svarade: Självklart.
Efter kanske 10 minuter kom han då ville Niqole ochså följa med hon fick det ochså.
Så hon följde med på vägen till landet det tar 1 timmer och en halv timme att komma ditt.
På vägen såg vi två älgar på 2 meters avstånd häftigt eller hur!
Sen såg vi många andra djur ochså!
Vi pratade busade lite och massa annat kul hade vi ochså på vägen ditt.
När vi kom fram.
Släppte pappa ut hundarna så vi satt vi Rösti (min hund) och pratade lite.
Niqole kollade lite i huset hur det såg ut för hon har aldrig varit där.
Vi har massa olika rum Niqole bara vilket fint hus.
Hihi jag sa TACK.
Sen var vi tyvär tvungna att åka hem.
Det tog en kvart sen var vi på en pizzeria vi skulle äta där för vi skulle inte
hinna äta någon annan stans.
Vi tog lite godis som man fick ta faktis 14 stycken HAHA.
På vägen hem tappade jag bort mina nycklar Niqole ochså när vi skulle släppa av henne
det tog en lång stund att komma tillbaka hem.
Då så letade jag efter mina då hörde pappa att jag hade dem i fickan vi började as garva.
Niqoles låg under stolen.
Föresten vi sa hej till alla vi såg.
Sen var hon tvungen att gå hem och nu e jag hemma och bloggar lite.

Vi har haft en toppen lyckad bra dag!<3
Om någon vill fixa min header säg till behöver en! :)
Pussar från Sofia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack (:

2009-05-07 @ 21:17:30
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: isabell

okej =D

gjort ikväll :)?

2009-05-07 @ 22:44:16
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: ♥ Niqole ♥

VI HADE JU SKIT ROLIGT JU :D<33

2009-05-08 @ 07:13:46
URL: http://hapiiness.blogg.se/
Postat av: Kadri

DAG 2. Ni har alla hört talas om Jamie Olivers matrevolution ?? Eller ??

Jag tänkte likadant. Vi alla vet väl hyr svårt det är o få prenumeranter. ska vi inte lägga varandra som prenumeranter. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vas säger du ??

2009-05-08 @ 10:21:51
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Tack så jätte mkt! :)

hoppas du fortsätter läsa! :D

kram!

2009-05-08 @ 17:03:56
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: isabelle

fin blogg!=)



besök gärna min och min kompis blogg!=)

2009-05-08 @ 20:30:39
URL: http://bejjoochmejjo.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0