Måndag-Tisdag

Idag vaknade jag tidigt allt var som det skulle vara.
Jag gjorde mej i ordning.
Alexandra och jag skulle cykla till skolan i dag som vi gjorde.
Jag försökte få tag på Nicole hon svarade inte !
Sen kommer hon ner till mej och bara ska du cykla?
Jag sa ja det ska jag ringde dej men du svarade inte.
Så blev hon skit sur.
Hon ringde sin mamma och sa bla,bla,bla.
Asså ärligt man ringer inte sin mamma eller :S
Sen började hon grina i skolan jag tänkte bara varför gråta för en sån sak?
Alla sa vad e det Nicole.
Sen var det rast.
Såklart jag e skit sur på henne jag med!
När jag gick hem regnade det.
Fasst jag och Alexandra och Nikita cyklade hem till Alexandra och åt melis.
Sen hoppade vi studsmatta.
Nu är jag bara hemma och Johan (min låsas pappa) bäddar.

Igår vaknade jag tidigt som vanligt.
Fixade mej i ordning.
Möte upp Alexandra och Nivole vi kyrkan.
Sen gick vi till skolan.
Det hände inte så mycket specillt i skolan.
Jag och Alexandra gick hem först till mej för jag skulle byta byxor för mina puss&kram jeans
har gått sönder ( ganska sur för det).
Det var mina favorit jeans.
Sen gick vi hem till svante.
Efter det gick jag och Alexandra och hämtade min cykel hemma hos mamma och skulle pumpa den.
Hur mår du ?<3

Har det bra!
Puss x)<3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0