Fest i skolan idag =)

Hellu <3
Idag var det en helt vanlig dag.
Jag gick hem till mej för att duscha ( hos mej och min mamma).
Sen valde jag ut kläder som jag skulle ha på partyt.
Juste glömmde säga att det ska vara party idag eller nu kom jag nyss hem från det men kan berätta
lite om vad som hände innan och under partyt.
Jag hade på mej ett par jeans ett halsband med ett hjärta på och en svart kofta.
Hade lagom mycket smink.
Innan partyt så kom Alexandra till mej för vi tänkte att vi skulle fixa oss till sammans men vi han inte.
För pappa sa att jag kunde köpa donken mat som jag gjorde.
Alexandra fick inte äta där så hon gick hem och åt middag och sminkade sej lite och satt på sej lite festliga kläder.
Allt böjade bra tills det hände en sak bråk mellan två ex.
Killen är kär i mej nämner inte vad han heter och nämner inte vad tjejen heter för det är ju helt enkelt inte snällt.
Så tjejen är ledsen för killen är kär i mej som är väldigt jobbigt för mej för tjejen är en väldigt bra kompis till mej.
Sen har jag inte så mycket mer att säga.

Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

party i skolan? :S

2009-05-19 @ 15:18:05
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: NELLIE

hoppas det med killen & tjejen och allt löser sig då! :)



gå gärna in på min blogg och kommentera inlägget som heter "VILKEN BLOGG ÄR DIN FAVORIT?" och skriv i en kommentar vilken blogg som är din favorit. kram! :)

2009-05-19 @ 17:35:06
URL: http://hellobunny.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0