Plugget idag.

Idag var jag i plugget som alltid.
Alexandra var sjuk idag igen =(
Så jag cyklade inte till skolan idag.
Vi slutade 13.00 idag också.
När vi slutade hade jag mina nycklar i handen.
Sen när jag skulle ta upp dem så var ena borta.'
Jag letade överalt men hittade den inte men det är säkert någon som har tagit upp den.
Och så kommer någon fråga imorgon vems nykel det är och då är det bara att säga det är min!
Nikita och jag hoppade studsmatta efter skolan.
Men när vi skulle gå igenom skolgården möter vi en kille som kanske är 8 år.
Han började vara kakxig mot mej och Nikita.
Fasst vi bara gick där ifrån för man ska inte slå ungre.
Nyss kom min mamma hem.
Sen klockan halv fem ska jag på utveklings samtal.

Puss Puss<3
// Sofia <333333 :P

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0