Torsdag

Vaknade klockan halv sju som var sjukt jobbigt.
Min pappa skulle gå och jobba då och jag ville inte sova när han är hemma, vet inte varför är väl bara så.
Sen ringde jag Josefin.

Josefin: Hej Sofia
Jag: Hej vi skulle vara i dag eller hur.
Josefin : Japp det ska vi men föresten vi ska till ikea vi kan hämta dej klockan tio.
Jag : Okej ring mej när ni är där.

Fasst dom kom klockan halv elva dom han inte till klockan tio.
Vi körde varandra i vagnarna det var jätte skojigt.
Sen var vi på någon affär jag körde en bil (en lite för små barn)  runt  hela butiken.
Jag och Josefin var ute med Rösti.
Nu har hon gott och min pappa är på möte så är hemma med vovvarna.
Tyvär så kommer inte några bilder på dem för min mobil nerladdnings sladd är hos mamma.
Och våran kamera är borta.
Så ni får ha det så bra nu alla bloggare/besökare! =)

Nu ska jag ha det mysigt.
Pussar från Sofia<3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0