Dålig uppdatering.



HejsanHoppsan alla underbara blogg läsare!
Förlåt för min dåliga uppdatering idag. Men ikväll så kommer jag försöka att blogga
ganska mycket iallfall :)
Idag vaknade jag kvart i 6, sen låg jag kvar i sängen till kanske klockan tio över 7.
Äntligen kunde jag gå till skolan. Alltså idag var jag inte sjuk (SKÖNT).
Har varit jätte skönt att vara hemma från skolan men självklart var det super
roligt att komma tillbaka till skolan och alla kompisar!
I skolan hade vi gymnastik.Det var faktis väldigt roligt enligt vad det brukar vara!
Fast det var väl mest bara för att Josefin i 5:2 och alla andra i 5:2 var i samma sal som oss.
Efter skolan stöte jag på Linnéa, så jag stog och pratade med henne och alla andra som var där.
Sen gick jag hem med Josefin i min klass.
Vi hade jätte kul, förutom en sak (Det är faktis lite privat).
Till middag åt jag kyckling och mozzarela och tomat det var jätte gott!
Jag fixade med mozzarelan och tomaten ;)
Vad har ni gjort idag fina läsare?
Hoppas iallafall att ni mår bra idag?!
Det gör jag iallafall ganska bra hostade lite imorse men nu har det gått över.
Nu ska jag hoppa in i duschen eller göra min läxor kommer ett nytt inlägg snart med
massa bilder som jag tog idag när jag var och handlade med Josefin!
Ha det bäst flodhäst.

Pussar och Kramar // Glairty :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, du är med i veckans blogg hos mig. Samla in röster nu så att det blir du som står i min meny. Jag berättar vem som är vinnaren 24 november. Lycka Till (:

2009-11-18 @ 19:28:30
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0