Måndag...



HejsanHoppsan fina blogg läsare! ;D<3
Som sakt från i torsdags till i går söndag då har jag varit i Danmark,
på ett ställe som heter Lalandi.
Det var jätte roligt där vi hade super roligt som ni säker har förstått!
Vad har ni hittat på i helgen någonting roligt hoppas jag iallafall :D
I skolan hände ingenting speciellt, förutom att jag hade ont i magen
har haft ont i magen sen i lördags. Det är jätte jobbigt har det nu också...
Sen gick jag hem till mamma skulle packa pappa väskan för det är pappavecka JIPPIE.
Kommer sakna mamma men träffar henne snart igen redan på fredag!
HAR SAKNAT PAPPA JÄTTE MKT SÅ DET VAR JÄTTE ROLIGT ATT FÅ TRÄFFA HAN NU :)
Klockan var nog någonting vid halv 5 när pappa kom och hämtade mej.
Innan jag gick ut utanför min port där pappa stog,sa jag självklart HEJDÅ till mammis och Johan.
I söndags (Igår alltså) var det första advent så hoppas att ni hade en mysig första advent igår!
Till middag blev det ris och kött och sås DET VAR JÄTTE GOTT!!!!!!
Just nu så sitter jag och bloggar lite som ni säkert ser och så tände pappa ett ljus nyss.
Igår var jag hos mamma så idag är det första advent för mej med pappa.
Nu får ni hare bäst!<3


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0