Måndag

Hejsan alla fina blogg läsare :D!
Vaknade klockan kvart i sex idag..
Hoppas att ni mår bra idag?!
Jag kan säga att jag inte alls mår så bra för jag har jätte ont i min hals
och jag hostar hela tiden så det gör jätte ont!
Inte alls kul men jag får stå ut, det bästa med att vara sjuk är ju att man kan
ligga i sin säng hela dagen fast när man väl får ligga i sängen hela dagen så
brukar jag helst vilja vara med mina kompisar hihi lite konstigt va?!
Just nu så kollar jag på TV hihi fast på min dator ANDRA AVENYN, tycker pogramen
är hel schysta :)!
Så nu får ni klara er utan mej sak fortsätta att kolla så jag inte missar någonting.
Just det idag är jag som sakt sjuk så jag kommer väl antagligen blogga hela dagen
eller åtminstonde vara inne på min blogga hela tiden så det är bara att skicka
kommentarer så svarar jag för jag kommer också komentera massa idag!

Ha en mysig måndag, Puss och Kram // Glairty :D<3

Kommentarer
Postat av: Nellie

Jaha okey :c

vad synd!!

men jag kan följa din så kan du kolla in på min ibland och kommentera?

2009-11-16 @ 13:48:07
URL: http://soliloguy.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0