Onsdag



HejsanHoppsan alla fina blogg läsare! :]<3
Inte jag som har fotat bilden,har bara redigerat den!
Idag har det inte hänt någonting speciellt men kan väl ändå berätta om min dag för er.
Vaknade tidigt som vanligt. Gjorde mej i ordning inför dagen när jag hade kommit upp ur
sängen Heeh ;D
När jag var klar gick jag till skolan.På vägen möte jag Kajsa,Wilma,Niqole och Iza.
Men jag gick inte med dem utan jag gick till Hemköp vid TB innan jag gick till
skolan för jag skulle köpa halstabbler (hade jätte ont i halsen i morse,inte jätte ont men ONT!).
Josefine var sur på mej idag men det gick över!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På våran gymnastik så kastade Fhilip(en kille i min klass) en boll i Nikkis mage,en i Josefines huvud,och
så slog han Olivia,sen kastade Christian en boll på Niqoles hand,och sen knäade Fhilip Alexandra men inte hårt,
Johan kastade en boll i Josefines huvud,och Fhilip eller Johan kastade en boll i Sofias rygg.
Asso jag och Alexadra fick damp på Filip helt ärligt för han ska inte göra så mott alla dem?!
Sen skrattade dem efteråt också( IBLAND HATAR JAG VERKLIGEN KILLAR MEN DET KAN
MAN JU LUNGT FATTA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Fhilip fick prata med rektorn :P
Efter skolan gick jag hem med Josefine i 5:2 vi gick hem till mej och åt pizza.
Sen gick vi hem till min pappa och mej och lämnade lite saker, efter det gick hon
hem till sig och jag till mej.Nu är jag här hemma hos mej och mamma och Johan.
Hoppas snart Johan kommer hem för jag är hungrig men jag får väl vänta!
Nu ska jag packa och titta på TV (just det i helgen kommer jag tyvär inte kunna blogga för Johan har
fixat en överaskning till mamma och min bästa kompis Amanda ska med.
MEN JAG OCH MAMMA VET INTE VART VI SKA, DET SKA BLI JÄTTE SPÄNNANDE.
Så det är därför jag ska packa).Jippie får sluta tidigare i morgon i skolan redan kvart i 1.
Nu ska jag packa och se på TV som sakt.
Pussar och Kramar!<3


Kommentarer
Postat av: ♥ Ninni ♥

Jätte fin bild gumman<3<3 :)

Vad gör du??<3

2009-11-25 @ 18:56:57
URL: http://iwilldoitonmyown.blogg.se/
Postat av: ♥ Ninni ♥

Hej igen! Alltså det var väl mer så här: Chrille kastade en boll med all sin kraft på mitt lillfinger så det kändes som det vek sig bakåt! Heeh :P<3

2009-11-25 @ 19:16:30
URL: http://iwilldoitonmyown.blogg.se/
Postat av: SANNA

HEJ TÖSEN! :)

Vad händer hos dej? :)



kram

2009-11-27 @ 18:02:19
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0