Kom nyss hem!



HääjjsanHoppsan alla blogg läsare! :]
Kom nyss hem,ska snart ut igen haha.
Om ni undrar vad jag har varit så kan jag säga att jag och Josefine har varit ute i en park (tuvaparken).
Efter det så gick vi till en skola previd parken! I parken och i skolan tog vi massa flum-bilder haha det var jätte roligt!Hittade en krona vid skolan (inte så intressant men ändå!).Efter det så gick vi hem till min pappa & hundarna.Det var jätte roligt där!Först gick vi och handlade då köpte vi läsk och glass och nuddlar MUMSENS!
Sen åt vi glassen och drack läsken och åt nuddlarna.Jag och jossan alltså.Pappa drack kaffe höhö^^
Sen gick vi till EXPERT pappa skulle köpa någon sladd där och jag hittade 2 mobiler jag skulle kunna tänka mej att få haha.Den första kostade 6 299 den andra 1 799 lite skilnad mellan priserna va?! :)
Nu så sitter jag och gör det här inlägget och Jossan lyssnar på FALLING DOWN!
Den låten äger verkligen, hon har lite tråkigt för det funkar inte med internet på hennes data bara på min så hon lyssnar på den låten och sjunger lite heeh...
Nu så ska hon få låna min data så vi hörs senare ikväll då kommer också bilder från idag!
Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0