Äntligen 2010

HejsanHoppsan alla fina blogg läsare! ♥
Jag måste verkligen ta mej i kragen nu och börja blogga åtminstode en gång varje dag,för det är äntligen 2010.
Förlåt för min dåliga uppdatering tänker faktis inte berätta vad jag gjorde på julafton och så,utan jag tänker väl bara berätta vad som hände i går och vad som har hänt idag! Igår så gifte min mamma sig med Johan. Det är alltså min styvfar nu. Det var jätte fint vi var utom hus exakt vid tolvslaget (Ok, 10 minuter innan så var dem gifta).Jag gav fram ringarna till prästen hehe, jag fick först inte upp locket på lådan där ringarna låg i men efter några försök så gick det! Innan så fick vi lite så fika, eller rättare sakt så var det bröd och några olika sorter korvsorter det var väldigt gott.Efter vigseln var klar gick vi ner till en lokal och åt (Säger faktis inte vart vi var det kommer att komma fram senare i bloggen!).Det var och väldigt gott och trevligt.Hehe inte väldigt gott det var okej,för det var mera vuxen-mat som jag själv kallar det.Men förrätten tyckte jag om,varmrättern inte så jätte god,efterrätten inte så jätte god.Haha vi kom hem runt 03.45 vad jag tror någonting sånt.Jag somnade kanske halv 5.Så det blev väldigt sent hehe,jag vaknade ändå ganska tidigt redan vid 12.Idag har jag inte gjort någonting speciellt.Har bara kollat på en film och vilat lite och några bekanta till mamma har varit här.Och det kommer några bekanta till snart så nu måste jag gå och fixa mej kom jag på Hehe!
Nu får ni ha det bra Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer♥

Du har så fin blogg<3

2010-01-02 @ 17:01:36
Postat av: v

allt väl med dig?=)

2010-01-04 @ 19:45:15
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0