7 mars♥


HejsanHoppsan alla bloggläsare! :]♥
S a k n a r   d e j   N i q o l e ♥♥♥♥
Förlåt för min JÄTTE dåliga uppdatering nu under dem 2 senaste månaderna,men det har hänt ganska mkt saker och jag orkade bara inte blogg då ärligtalat!Men nu ska jag börja blogga lite småt igen hade jag tänkt bra va?
Vet att ni älskade mej förut haha nej du får jag ta och ge mej ellerhur?!
Idag har jag först varit inne och fikat i stan med min gudmor och hennes pojkvän,och mamma och Johan(min låtsas pappa).Det var faktis jätte trevligt.Åt en prinssestårtbit INTE ALLS BRA ... Väldigt mkt socker i och jag ska ju ta och sluta äta så mkt onyttigt och sånt vill gå ner till 40 kg nu.Väger ... Haha det får ni bloggläsare faktis inte reda på vem vet kanske säger det någon dag? ;) Måste ju proversera lite men inte för mkt då höhö.Jag har också fastnat på en sida som är ganska roligt enligt mej och mina kompisar då!Efter vi hade fikat lämnade mamma och Johan mej hemma för dem skulle någonstans och sedan skulle dem handla så jag har varit hemma sedan dess.Jag skulle ha träffat Josefine men hon kunde tydligen inte men träffar henne imorgon.Och juste imorgon är mitt sporlov slut BUHUH :'( Aja det var allt för mej nu, om jag inte skriver på några dagar eller så får ni stå ut med det! ;)
PUSS & KRAM :D♥



Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej, jag tänkte bara säga att du kan ta bort mig från bloglovin om du inte redan har gjort det. Vi skulle typ följa varandra bara för få fler läsare för länge sen som typ alla gör. Men det känns inte riktigt rätt.

Tack! Kram Olivia.♥ ^^

2010-03-25 @ 09:20:20
URL: http://liittlemisssunshinee.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0